Grafisk identitet
til Urban musikfestival
Sommerlyd blev klædt på af Nisted Bruun
Den urbane musikfestival, Sommerlyd, så dagens lys for første gang i 2020. På grund af de daværende Coronarestriktioner var det med et siddende publikum og langt fra det antal gæster man havde drømt om. Slagelse er en stor uddannelsesby og gruppen bag festivalen ønskede og kan skabe rammerne om en urban musikfestival som både de unge og familierne i Slagelse ville blive glade for.
Vi blev kontaktet af gruppen bag festivalen som bejlede til os som sponsorer til deres non-profit organisation. Vi synes det var et spændende, lokalt musikkoncept og leverede derfor den grafiske identitet til Sommerlyd. Der er skabt en rød tråd gennem al materiale fra billetter til website og alt derimellem. Sommerlyd var meget glade og tilfredse. Se mere på www.sommerlyd.dk
Slagelse har fået sin egen festival. Sommerlyd så dagens lys i 2020 og måtte under Coronarestriktioner gennemføre det første år uden at brage igennem: Det har gruppen bag så heldigvis muligheden for i 2021. Nisted Bruun har sponsoreret en grafisk identitet til Sommerlyd, som er en non-profit organisation drevet af frivillige, lokale kræfter.